کارگاه طراحی بر روی تی شرت در دانشگاه علم و فرهنگ
شنبه 17 آذر 1397 بازدید: 1733

کارگاه طراحی بر روی تی شرت با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و برند آندیا در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، این کارگاه توسط آقای بنیامین اسلامی بنیان گذار برند آندیا زیر نظر دکتر پروانه قاسمیان مدیر گروه طراحی پارچه و لباس دانشگاه علم و فرهنگ برگزار و در آن به مبحث کالیگرافی در طراحی لباس پرداخته خواهد شد.
علاقه مندان به شرکت در این کارگاه جهت ثبت نام مبلغ 30 هزار تومان به شماره کارت 5859837000000881 واریز و کپی فیش را به آیدی تلگرامی@tpfestri و یا به آدرس جی میل jdhonar@gmail.com ارسال نمایید.
تاریخ برگزاری این کارگاه 19 آذر ماه به آدرس تهران- بلوار اشرفی اصفهانی - نرسیده به پل اتوبان همت - خیابان شهید قموشی - خیابان بهار - دانشگاه علم و فرهنگ- کارگاه چاپ می باشد.

لازم به ذکر است به مناسبت روز دانشجو، دانشجویان می توانند با 30 درصد تخفیف به شرط ثبت نام تا ساعت 12 مورخ 18 اذرماه در این کارگاه شرکت کنند.
 کالیگرافی نوعی نقاشی است که در آن خطوط با یکدیگر برخورد دارند و در واقع نوعی کمپوزسیون خط است.
در ایران این نوع نقاشی به دوران قبل از صفویه باز می‌گردد، ولی در دوره قاجار از زمان میرزا غلامرضا امیرخانی خوشنویس که با خط نستعلیق سیاه مشق کرد، کالیگرافی شکل گرفت.
انتهای پیام
 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir