تخفیف مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر به نیروهای مسلح
شنبه 1 دی 1397 بازدید: 3283

جهاد دانشگاهی به منظور ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و افزایش رضایت کارکنان نیروهای مسلح در طرحی به عنوان خبرگان امید باقر العلوم (ع) با تخفیف ویژه اقدام به ثبت نام نیروهای مسلح و خانواده آنها در کلاس های مرکز آموزش های _تخصصی کاربردی خود کرده است.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، جهاد دانشگاهی در طرحی با نیروهای مسلح تحت عنوان طرح خبرنگان امید باقر العلوم (ع) با هدف توانمندسازی تحصیلی و مهارتی ویژه خانواده کارکنان ، بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح اقدام به ارائه خدمات آموزشی کرده است.
دوره های آموزشی و کلاس های جهاد دانشگاهی هنر در 30 رشته مختلف و در پنج گروه در ترم زمستان آماده پذیرش هنرجویان است.
از اهدافی که در طرح حکمت کارت دنبال می شود شامل افزاش رضایت مشتریان بویژه نیروهای مسلح و خانواده های محترم آنها، اراه خدمات آموزشی با کیفیت در رشته های مختلف هنری، ارتقاء سطح دانش و توانمندسازی کارکنان نیروهای مسلح و همچنین تقویت این نیروها برای کسب و تقویت سهم بازار می باشد.
از مزایایی این طرح 10 درصد تخفیف ، اختصاص 50 درصد شهریه دوره تا (تا سقف ۱٫5۰۰٫۰۰۰ ریال) بصورت یارانه، ارائه مدرک معتبر جهاد دانشگاهی هنر در پایان دوره، امکان پرداخت اقساطی مابقی مبلغ (سهم خانوار) از طریق حکمت کارت مصرف در ۶ قسط است.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت tbao.irو انتخاب طرح خبرگان امید و دوره آموزشی مورد نظر در تقویم آموزش جهاد دانشگاهی هنر و وارد کردن کد ملی و همچنین تایید انستیتو ایزایران جهت استفاده از تسهیلات حکمت کارت فراگیر و تماس و مراجعه حضوری فراگیر به مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر اقدام به ثبت نام نمایند.
علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به آدرس تهران، خیابان انقلاب، ایستگاه دروازه دولت، خیابان خاقانی شماره 81 مراجعه و یا با شماره تلفن های 5- 88328652تماس حاصل فرمایند.
همچنین علاقه مندان جهت آشنایی با رشته های متنوع آموزشی می توانند به سایت www.jdart.ir مراجعه کنند.
مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر جهت ترم زمستان 1397 ثبت نام را از تاریخ 10 آذر لغایت 10 دی ماه 97 انجام می دهد و شروع این ترم از تاریخ 15 دی ماه است.
 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir