نیروهای مسلح چگونه می توانند از حکمت کارت در جهاد دانشگاهی هنر استفاده کنند؟
یکشنبه 2 دی 1397 بازدید: 5471

مرکز آموزش های تخصصی_کاربردی جهاد دانشگاهی هنر با همکاری نیروهای مسلح در ترم زمستان آماده برگزاری دوره های تخصصی و همچنین کلاس‌های هنری برای افراد و خانواده های نیروهای مسلح است.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، نیروهای مسلح می توانند از طریق حکمت کارت در قالب طرح خبرگان امید باقر العلوم (ع) با تخفیف ویژه از خدمات مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر بهره‌مند شوند.
حکمت کارت، یکی کارت اعتباری است که در کشور به نیروهای مسلح نظامی و انتظامی اختصاص یافته است. در عمل حکمت کارت به عنوان یک ابزار انجام امور مالی بخش عمده ایی از خدمات اختصاص یافته به کارکنان نیروهای مسلح را امکانپذیر می نماید. اموری مالی همچون پرداخت حقوق و مزایا و مدیریت اعتبار و اختصاص تسهیلات و پرداختی های ویژه با محوریت حکمت کارت صورت می پذیرد.
از مزایایی این طرح 10 درصد تخفیف ، اختصاص 50 درصد شهریه دوره تا (تا سقف ۱٫5۰۰٫۰۰۰ ریال) بصورت یارانه، ارائه مدرک معتبر جهاد دانشگاهی هنر در پایان دوره، امکان پرداخت اقساطی مابقی مبلغ (سهم خانوار) از طریق حکمت کارت مصرف در ۶ قسط است.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت tbao.irو انتخاب طرح خبرگان امید و دوره آموزشی مورد نظر در تقویم آموزش جهاد دانشگاهی هنر و وارد کردن کد ملی و همچنین تایید انستیتو ایزایران جهت استفاده از تسهیلات حکمت کارت فراگیر و تماس و مراجعه حضوری فراگیر به مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر اقدام به ثبت نام نمایند.
علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به آدرس تهران، خیابان انقلاب، ایستگاه دروازه دولت، خیابان خاقانی شماره 81 مراجعه و یا با شماره تلفن های 5- 88328652تماس حاصل فرمایند.
همچنین علاقه مندان جهت آشنایی با رشته های متنوع آموزشی می توانند به سایت www.jdart.irمراجعه کنند.
مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر جهت ترم زمستان 1397 ثبت نام را از تاریخ 10 آذر لغایت 10 دی ماه 97 انجام می دهد و شروع این ترم از تاریخ 15 دی ماه است.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir