برپایی نمایشگاه فروش محصولات هنری در رواق فرهنگستان هنر
چهار شنبه 8 اسفند 1397 بازدید: 1458

برپایی نمایشگاه فروش محصولات هنری/

ایجاد فرصتی جدید برای هنرمندان جوان در زنجیره فروش


نمایشگاه فروش محصولات هنری به همت مرکز هنر و معماری جهاد دانشگاهی هنر(انگاره) با همکاری مؤسسه فرهنگی صبا و اتاق بازرگانی تهران، از عصر روز یکشنبه 12 اسفند در رواق مؤسسه فرهنگی صبا(فرهنگستان هنر) برپا می‌شود و هدف اصلی از برپایی آن شناسایی ظرفیت هنرمندان جوان ‌به منظور ایجاد فرصت‌های جدید در زنجیره فروش محصولات هنری است.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، سوده صوفی مدیر نمایشگاه فروش محصولات هنری جهاد دانشگاهی هنر گفت: این نمایشگاه با هدف شناسایی ظرفیت‌های موجود در میان هنرمندان جوان به منظور ایجاد فرصت‌های جدید در زنجیره فروش محصولات هنری، از یکشنبه هفته آینده 12 اسفند در رواق مؤسسه فرهنگی صبا برپا می‌شود.

وی ادامه داد: آثار عرضه شده در این نمایشگاه را ظروف و حجم‌های فلزی، چوبی، سرامیک، ملیله نقره، مینا، شیشه و ... تشکیل می‌دهند که در مجموع 600 اثر در این نمایشگاه از 30 هنرمند منتخب عرضه خواهد شد.

صوفی تصریح کرد: 65 هنرمند در پی فراخوان ارسال آثار متقاضی شرکت در این نمایشگاه بودند که ابتدا تصویر آثار خود را ارسال کرده که از این میان آثاری منتخب و از سوی مرکز هنر و معماری انگاره به آنها اعلام شد که اصل آثار خود را ارسال کنند.

مدیر نمایشگاه فروش محصولات هنری جهاد دانشگاهی هنر ، با اشاره به اینکه تا پایان وقت اداری شنبه 11 اسفند همچنان منتظر دریافت اصل اثر از سوی هنرمندان منتخب هستیم، گفت: هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه را قشر دانشجو، هنرمندان آزاد و اساتید هنری تشکیل می‌دهند و این نمایشگاه از یکشنبه 12 اسفند دایر می‌شود و تا شنبه 18 اسفند به فعالیت خود ادامه می دهد.

او تصریح کرد: ساعات بازدید از این نمایشگاه که در قالب گالری و آرت‌شاپ برپا می‌شود از 14:30 تا 20:30 خواهد بود و قیمت‌گذاری محصولات نیز بدون دخالت ما در مرکز هنر و معماری انگاره صرفاً از سوی هنرمندان خالق اثر صورت گرفته است.

وی در پایان در مورد تسهیلات در نظر گرفته شده به منظور عرصه محصولات هنری به خریداران گفت: در صورتی که فرد و یا نهادی متقاضی خرید و در اختیار گرفتن محصولات عرضه شده در این نمایشگاه در تیراژ مورد نظر و حداقل 15 قلم باشد، می‌توانند از امتیازات تخفیفی نمایشگاه برخوردار شوند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir