معرفی دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی (TTC)
شنبه 25 اسفند 1397 بازدید: 3358

معرفی دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی (TTC)


این دوره تخصصی برای افرادیکه در رشته های غیر مرتبط تحصیل کرده اند و علاقمند به تدریس زبان انگلیسی می باشند الزامیست. همچنین برای مدرسین با سابقه، جهت به روز رسانی اطلاعات و آشنایی با متدهای روز دنیا و استفاده از تجربیات اساتید دیگر نیز لازم و ضروری است؛ چراکه امروزه نیاز به آموختن دانش  زبانی به طور چشمگیری رو به افزایش است و به مراتب اساتید هم نیازمند به کسب مهارتهای آموزشی منطبق با متد های روز هستند.
برای شرکت کنندگان در این دوره تخصصی، دارا بودن دانش عمومی زبان بسیار حایز اهمیت می باشد. هدف اصلی ما ارائه دوره های طراحی شده برای علاقمندان در این حوزه می باشد. ما دوره هایی را بر اساس تجربه مان از نیازهای آموزشی معلمان ارائه می دهیم. اساتید جهاد هنر بدلیل مجهز بودن به آخرین اطلاعات روز دنیا و دارا بودن مدارک بین المللی تمام نیازهای شمارا شناسایی کرده و نکات لازم را به شما آموزش خواهند داد.
پس از پایان این دوره دانشجویان به طور کامل موفق به کسب مهارت های تدریس خواهند شد. در طول این دوره دانشجویان به طور مداوم دمو ارایه کرده و شاهد ارایه شرکت کنندگان دیگر نیز خواهند بود. شرکت کنندگان با ارایه دموی نهایی و کسب نمره قبولی از آزمون کتبی موفق به اخذ مدرک خواهند شد.


شرایط کلاس های تربیت مدرس زبان انگلیسی در جهاد هنر:

  • برگزاری دوره  آخرهفته ها می باشد. 
  • طول هر ترم 40 ساعت می باشد.
  • حداکثر تعداد نفرات 12 نفر می باشد.
  • بکارگیری اساتید با تجربه و حرفه ای
  • ارایه مدرک معتبر و قابل ترجمه
  • تخفیف 30 درصدی برای دانشجویان


علاقمندان می توانند جهت دریافت هرگونه اطلاعات و نیز ثبت نام غیر حضوری با شماره های 88328652-021 الی 5 / 09389382432 تماس بگیرند.

اینستاگرام:instagram.com/JDArtenglish
تلگرام: JDArtenglish@
نشانی: متروی دروازه دولت.انتهای خاقانی.شماره81
راحتترین و سریعترین راه پاسخ به سوالات شما ارتباط با ادمین کانال می باشد.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir