جایزه 10 میلیون تومانی«دیبا» را چه کسی تصاحب خواهد کرد؟
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 بازدید: 1443
چهارشنبه این هفته، مؤسسه اکو میزبان نشستی در راستای سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس«دیبا» است تا صاحبان برندهای مطرح با تشریح مقاصد خود، طراحان جوان علاقه‌مند به شرکت در این رویداد را ترغیب نموده تا پس از طی یک پروسه یک‌ماهه طراحی، جایزه ویژه 10 میلیون تومانی«دیبا» به رتبه برگزیده طراحی این دوره از جشنواره تعلق گیرد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، مردادماه سال گذشته اختتامیه دومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس «دیبا» برگزار شد که طی آن، صدف کاشانی؛ طراح جوان و خلاق توانست در رقابتی تنگاتنگ با دیگر شرکت‌کنندگان در این جشنواره عنوان رتبه برگزیده را از آن خود کرده و جایزه ویژه 10 میلیون تومانی«دیبا» را تصاحب نماید.
حال پس از گذشت قریب به یک سال، بار دیگر این اتفاق در شرف وقوع است و برطبق یک برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی دبیرخانه سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس«دیبا»، قرار است چهارشنبه این هفته؛ اول خرداد به میزبانی مؤسسه اکو صاحبان برندهای مطرح در حوزه مد و لباس در قالب نشستی گردهم آمده و ضمن اعلام همکاری با این جشنواره، توضیحاتی در مورد ماهیت فعالیت و اهداف و چشم‌اندازی که در واحد خود در طراحی و تولید لباس دنبال می‌کنند را ارائه نمایند.
در واقع توضیحات این افراد در نشست چهارشنبه، ترسیم یک مسیر و ارائه ایده برای طراحان جوانی است که در سومین دوره «دیبا» شرکت کرده‌اند تا پس از آن با در نظر گرفتن یک مهلت یک‌ماهه به آنها این فرصت داده شود که متناسب با اهداف هر یک از برندها و برحسب علاقه خود، طرح‌های مورد نظر خود را عرضه کنند.
در پایان و طی یک دوره داوری و ارزیابی کارشناسی، نفرات منتخب سومین دوره این جشنواره معرفی و از آنها تقدیر شده ، ضمن آنکه به رتبه برگزیده نیز جایزه ویژه 10 میلیون تومانی اهدا خواهد شد.
یادآور می‌شود، دبیری سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس «دیبا» را الهام زایجانی به عهده دارد.
انتهای پیام

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir