معرفی برندهای حامی سومین جشنواره«دیبا»/فرصت یک‌ماهه به طراحان برای ارائه طرح مورد نظر
شنبه 4 خرداد 1398 بازدید: 1451
7 برند مطرح در حوزه مد و لباس با حضور در نشست توجیهی سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس «دیبا» ضمن تشریح برنامه و اهداف خود، به طور رسمی حمایت از این جشنواره را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، نشست توجیهی سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس«دیبا» در مؤسسه فرهنگی اکو برگزار شد و طی آن مدیران عامل 7 برند در حوزه مد و لباس به بیان دیدگاه خود در مورد این جشنواره و تشریح برنامه و اهداف خود پرداختند.
در این نشست که با حضور جمعی از طراحان جوان و مستعد متقاضی شرکت در سومین جشنواره «دیبا» برگزار شد، شاهرخ جعفری؛ مدیرعامل برند «سله‌بن»، جعفر جهان‌پاک؛ مدیرعامل برند«ویچی»،علیرضا صفاری؛ مدیر برند «ناریان»، محمد خاضع؛ مدیر برند «سارک»، رامین جوانرود؛ مدیر برند «بادی اسپینر» حضور داشتند و به بیان مطالبات خود از جامعه طراحان در راستای اهداف پیش روی حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند، پرداختند.
همچنین دو برند «تن دُرُست» و «RT» نیز با وجود غیاب نمایندگان خود در این نشست، رسماً حمایتشان را در برگزاری سومین دوره این جشنواره اعلام کردند.
الهام زایجانی؛ دبیر سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس «دیبا» در این نشست با اشاره به اینکه این رویداد را از ابتدا در قالب مسابقه معرفی کرده‌ایم، گفت: برای نخستین‌بار در کشور جشنواره «دیبا» توانسته ارتباط مستقیمی میان حوزه صنعت مد و لباس و جامعه دانشگاهی برقرار کند و در شرایطی که گفته می‌شود صنعت پشتوانه دانشگاه نیست اما ما در جریان برگزاری این جشنواره ثابت کردیم که اتفاقاً صنعت پشتوانه دانشگاه است و می توان افق روشنی را پیش پای فارغ التحصیلان و فعالان دانشگاهی حوزه مد و لباس قرار دهد.
وی با تشکر از 7 برند مشارکت کننده در برگزاری سومین دوره این جشنواره گفت: پس از استماع صحبت‌های هر یک از نمایندگان برندهای حاضر در این نشست، طراحان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره هم به شکل دانشجویی و هم آزاد فرصت یک‌ماهه‌ای خواهند داشت تا با بررسی برند مورد نظر خود به شکل میدانی و از طریق فضای مجازی در جریان هر چه بیشتر و بهتر هویت و ماهیت برندهای مورد نظر قرار گرفته و تا آخر خرداد براساس افق و چشم‌انداز هر یک از این برندهای فعال در حوزه مد و لباس، به طراحی براساس فرم مورد نظر جشنواره و با رعایت مجموعه‌ای از اصول فنی بپردازند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر ادامه داد: پس از داوری اولیه طرح‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره از سوی مدیران عامل 7 برند حاضر در این جشنواره، طراحان منتخب مورد ارزیابی نهایی قرار گرفته و به ازای هر برند یک طراح برای حضوری دو ماهه در محیط کارخانه و فعالیت صنعتی انتخاب خواهد شد تا با هدایت و راهبری مجموعه، به تولید محصول نهایی بپردازد و در این مرحله با انجام پروسه داوری نهایی، طراح برگزیده سومین جشنواره «دیبا» معرفی و جایزه ویژه 10 میلیونی این رویداد به او در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد.
این گزارش حاکی است، در ادامه و پس از سخنرانی مدیران عامل هر یک از برندهای حاضر در نشست، حضار به طرح سؤالات و دیدگاه های خود به منظور شرکت در مسابقه و نحوه و کیفیت ارائه آثار خود پرداختند که مسئولان جشنواره پاسخ‌های قانع کننده‌ای به هر یک از آنها ارائه کردند.
انتهای پیام


 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir