مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر برگزار می کند: ورکشاپ یکروزه تخصصی استیند گلاس
شنبه 25 خرداد 1398 بازدید: 3408

مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر برگزار می کند: ورکشاپ یکروزه تخصصی استیند گلاس


به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر ورکشاپ تخصصی استیند گلاس (Stained Glass) روز پنجشنبه مورخ 30 خرداد 1398 از ساعت 10 الی 16 برگزار می گردد. تجهیزات مورد نیاز در این کارگاه تخصصی در اختیار هنرجویان قرار خواهد گرفت و بر اساس اهداف از پیش تعیین شده، سه اثر بصورت دسته جمعی ساخته خواهد شد. شهریه این دوره 300000 تومان بوده و در انتهای دوره به شرکت کنندگان مدرک رسمی جهاد دانشگاهی تعلق می گیرد.

به نقل از سرکار خانم فریبا مولازاده مدرس کارگاه، آشنایی با تکنیک و گستره کاری آن، آشنایی با روش طراحی کار، آموزش بُرش شیشه، کار با ابزارها، مونتاژ شیشه ها با فلز، جوش دادن قطعات بهم و جداره بندی کار و نصب آن و ... از جمله موارد آموزشی در این دوره خواهد بود. لطفا جهت آشنایی با این تکنیک مورد استفاده در دکوراسیون داخلی به تصاویر الصاق شده در گزارش تصویری انتهای این خبر مراجعه فرمایید.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88328652 الی 5 و یا 09389382473 تماس گرفته و یا به مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر به نشانی: تهران، خ انقلاب، ایستگاه دروازه دولت، خ خاقانی، پلاک 81 مراجعه نمانید.

گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir