هویت بصری جشنواره«فردا» مطابق با ماهیت و موضوع مورد نظر آن
سه شنبه 4 تیر 1398 بازدید: 1411
پوستر پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، ترکیبی از المان‌های فضای صنعتی با ابزار و ادوات سینمایی است.

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، دوشنبه هفته گذشته 27 خرداد و در جریان برگزاری نخستین نشست خبری پنجمین دوره این جشنواره، از پوستر این رویداد هنری به عنوان هویت بصری آن رونمایی شد.
سیدمهرداد موسوی، طراح پوستر پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی درباره ایده طراحی این پوستر و عناصر به کار رفته در آن گفت: همانطور که از عنوان جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا»، مشخص است، این رویداد اساساً از دو محور کلی
«فیلم و عکس» و «فناوری و صنعت» تشکیل شده است.
وی ادامه داد: برای هویت بصری جشنواره، نیاز به مجموعه ایده‌هایی در این راستا داشتیم تا علاوه بر اینکه این دو بخش اساسی جشنواره را به خوبی توصیف کند، طرحی نو باشد تا بخش عمده ای از مخاطبان جشنواره که جوانان هستند را به خود جذب کند.
موسوی تصریح کرد: ترکیب یک المان از فضای کارخانه یعنی چرخ دنده های درهم تنیده با المانی از هنر سینما یعنی لنز دوربین‌های مختلف که در طراحی این پوستر مورد استفاده قرار گرفته است در حقیقت ادغام محور موضوعی جشنواره یعنی صنعت و فناوری با استفاده از ابزار تصویر و سینما است و المان‌های مدار به کار رفته در زمینه پوستر نیز نماد فناوری است که در ترکیب‌بندی آن قرار گرفته است.
وی افزود:: به عدد دوره‌های برگزار شده جشنواره لزنهای دوربین به کار رفته در این پوستر 5 عدد هستند آن هم در انواع گوناگون که نمایانگر دیدگاه های متنوع و مختلف حاضر در جشنواره است
موسوی در پایان گفت: چرخ دنده‌های درگیر هم نیز تداعی‌گر تحرک و پویایی است و از آنجا که حمایت و رونق تولید ملی از جمله اهداف مهم جشنواره است، سعی بر آن شده که به نوعی این پویایی به این شکل به مخاطب منتقل شود.
یادآور می‌شود، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، 30 تیرماه سال جاری اعلام شده است.
انتهای پیام

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir