همکاری‌های دبیرخانه جشنواره «فردا» و انجمن عکاسان صنعتی و تبلیغاتی توسعه می‌یابد
سه شنبه 4 تیر 1398 بازدید: 1366
در دیدار دو تن از اعضای هیئت مدیره انجمن عکاسان صنعتی و تبلیغاتی با دبیر پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، طرفین بر تعمیق و توسعه روابط و همکاری با یکدیگر تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه، 4 تیرماه، صالح گورابی و مهدی کاشی‌زاد؛ دو تن از اعضای هیئت مدیره انجمن عکاسان صنعتی و تبلیغاتی، با حضور در دفتر جهاد دانشگاهی هنر با بهزاد رشیدی رئیس جهاد دانشگاهی هنر و دبیر پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
در دیدار نمایندگان انجمن عکاسان صنعتی و تبلیغاتی با دبیر جشنواره فیلم و عکس «فردا» که امید پورآذر دبیر بخش عکس این جشنواره نیز حضور داشت، رشیدی توضیحاتی در مورد مختصات دوره پنجم جشنواره و بخش تخصصی عکس این رویداد هنری ارائه کرد و در ادامه طرفین به بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات مربوط به جشنواره و اهمیت و جایگاه عکس صنعتی و تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای مهم شناخت و معرفی درست صنعت و فناوری کشور پرداختند.
در این نشست ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی، فرهنگی، آموزشی و تخصصی طرفین و مسیرهای توسعه آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طرفین توافق کردند در آینده نزدیک و در قالب یک تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک را توسعه دهند.
یادآور می‌شود، پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد و آخرین مهلت برای ارسال آثار فیلم و عکس به دبیرخانه آن 30 تیرماه اعلام شده است.
انتهای پیام
 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir