عکاسان با رعایت چه مقرراتی می‌توانند به جشنواره«فردا» اثر ارسال کنند؟
یکشنبه 9 تیر 1398 بازدید: 892
عکاسان تبلیغاتی و صنعتی با رعایت مقررات مندرج در فراخوان جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» ، می‌توانند آثار خود را در دو بخش تک‌عکس و مجموعه‌عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، تنها 3 هفته دیگر به پایان مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره از سوی مستندسازان و عکاسان باقی مانده است و این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود با توجه به تخصصی بودن مسابقه عکس این دوره از جشنواره و تقسیم آن به دو حوزه عکس صنعتی و تبلیغاتی، آثار متنوعی در این بخش به جشنواره ارسال شود.
اما عکاسان علاقه‌مند به شرکت‌ در این جشنواره باید طبق ضوابط و مقررات مندرج در فراخوان این جشنواره به شرح زیر نسبت به ارسال اثر یا آثار خود اقدام نمایند:
ـ عکس‌های ارسالی در بخش تک‌عکس صنعتی باید مستند بوده و در آنها از هر گونه دستکاری که جنبه اسنادی عکس را مخدوش می‌کند، خودداری شود.
ـ عکس صنعتی باید دربردارنده تعریف فضاها و فعالیت‌های صنعتی و فناوری باشد و عکس تبلیغاتی نیز عکسی است که به معرفی محصول صنعتی در فضای استودیو و یا خارج از آن می‌پردازد.
ـ عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، قاب، تاریخ، واترمارک، لوگو و نشانه های تصویری باشند.
ـ هر عکاس در بخش تک‌عکس(صنعتی و یا تبلیغاتی) حداکثر ۵ فریم و در بخش مجموعه‌عکس حداکثر ۳ مجموعه‌عکس می‌تواند ارسال کند که مجموعه‌عکس‌ها باید حداقل شامل ۴ فریم و حداکثر ۸ فریم عکس باشد.
ـ کیفیت عکس‌های ارسالی باید حداقل 4 مگاپیکسل و با رزولوشن 300 (دی بی آی) در فرمت (جی بی جی) و بر روی دی وی دی یا فلش و یا از طریق سایت جشنواره به دبیرخانه ارسال شود.
- عکس‌های هر مجموعه‌عکس باید در یک موضوع و سفارش کار واحد باشند و یک مجموعه‌عکس نمی‌تواند شامل عکس‌هایی از موضوعات و یا پروژه‌های مختلف باشد.
- عکاس شرکت‌کننده در بخش عکس تبلیغاتی (تک‌عکس و مجموعه ) می‌تواند در بخش عکس صنعتی (تک‌عکس و مجموعه) نیز شرکت کند.

یادآور می‌شود؛ پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» به دبیری بهزاد رشیدی، 15 تا 17 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir