دعوت از واحدهای استانی جهاد دانشگاهی به حضور پُرشور در پنجمین جشنواره «فردا»
چهار شنبه 12 تیر 1398 بازدید: 1350

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی به میزبانی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون در حال برگزاری است.
در این گردهمایی که دکتر حمیدرضا طیبی؛ رئیس جهاد دانشگاهی، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور و غلامرضا غفاری؛ معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری حضور دارند، بهزاد رشیدی رئیس جهاد دانشگاهی هنر و دبیر پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی نیز شرکت دارد.
رشیدی امروز چهارشنبه ۱۲ تیرماه در جمع معاونان فرهنگی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی، گزارشی از روند اجرایی جشنواره را ارائه کرد و در ادامه از همکاران خود خواست تا در جهت هر چه پُربارتر شدن این دوره از جشنواره از همه ظرفیت‌های موجود در استان‌ها و واحدهای جهاددانشگاهی استفاده نمایند.
دبیر پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی از معاونان فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی در مورد ارائه ساز و کارهایی به منظور ترغیب نسل دانشجو و فیلمسازان و عکاسان جوان برای شرکت در این جشنواره به ایراد سخن پرداخت و از آنها برای تبلیغات مؤثر و به‌موقع برای تهییج هنرمندان جهت شرکت در این جشنواره، طلب مساعدت کرد.
وی با اشاره به توافقات جهاددانشگاهی هنر با انجمن سینمای جوان ایران، گفت: ظرفیت‌های بکر و خلاقیت‌های هنری در نزد دانشجویان و هنرمندان جوان شاغل به تحصیل در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور فرصت بسیار مناسبی برای معرفی توانمندی‌های صنعتی و فناوری کشور است.
رشیدی در پایان اعلام آمادگی کرد که دبیرخانه این جشنواره نهایت همکاری و حمایت به منظور تولید آثار هنری در راستای اهداف این جشنواره را به عمل خواهد آورد.
انتهای پیام
 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir