انتخاب بهترین اثر از دید مخاطب در جشنواره ملی «نقش تن‌پوش»
چهار شنبه 12 تیر 1398 بازدید: 1670

جمعه این هفته و همزمان با برپایی نمایشگاه آثار منتخب هفتمین جشنواره «نقش تن‌پوش»، بازدیدکنندگان قادر خواهند بود تا با رأی به هر کدام از آثار، شرایطی را فراهم آورند تا جایزه بهترین اثر از دید مخاطب به اثری اهدا شود که بیشترین رأی را به دست آورده است.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، جمعه 14 تیرماه، طی مراسمی که ساعت 17 در نگارخانه بهار خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد، نمایشگاهی از آثار منتخب هفتمین جشنواره ملی «نقش تن‌پوش» آغاز به کار خواهد کرد.
یکی از امکانات ایجاد شده از سوی دبیرخانه این جشنواره علاوه بر فرایند داوری در دو بخش صنعتی و هنری که منتج به معرفی و تقدیر از برگزیدگان در آئین اختتامیه این جشنواره خواهد شد، انتخاب بهترین اثر از دید مخاطب در نمایشگاه هفتمین جشنواره ملی «نقش تن‌پوش» است، به این شکل هر کدام از بازدیدکنندگان از این نمایشگاه که مایل باشند می‌توانند به اثری که از دید آنها بهترین است، رأی بدهند.
پس از تجمیع آرای مردمی، دبیرخانه جشنواره به اثر برگزیده از نگاه مخاطب نیز جایزه‌ای اهدا خواهد کرد.
لازم به ذکر است، نمایشگاه آثار منتخب هفتمین جشنواره ملی «نقش تن‌پوش» پس از گشایش تا 18 تیر از ساعت 14 تا 21 آماده بازدید علاقه‌مندان است.
یادآور می‌شود، اختتامیه هفتمین جشنواره ملی «نقش تن پوش» به دبیری الهام زایجانی، یکشنبه 16 تیر ساعت 17:30 در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir