23 تیرماه، سکانس چهارم برنامه‌های بازدید جشنواره«فردا» در مؤسسه رویان کلید می‌خورد
چهار شنبه 19 تیر 1398 بازدید: 1332
مسئولان دبیرخانه و اعضای ستاد برگزاری پنجمین جشنواره فیلم و عکس «فردا»، یکشنبه 23 تیرماه با جمعی از مدیران سینمایی کشور و اساتید دانشگاه و مستندسازان و عکاسان همراه می‌شوند تا در راستای برنامه‌ها و اهداف این جشنواره، از پژوهشگاه رویان وابسته به جهاد دانشگاهی بازدید کنند.

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، یکشنبه هفته آینده 23 تیرماه، مسئولان دبیرخانه و ستاد برگزاری این دوره از جشنواره«فردا» به اتفاق جمعی از مدیران سینمایی کشور، نمایندگان صنوف سینمایی، عکاسان و اساتید دانشگاه و مستندسازان، بازدیدی از مؤسسه رویان جهاد دانشگاهی خواهند داشت.
این برنامه در راستای اهداف جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی و به منظور ایجاد ارتباط و تعامل بین هنرمندان و مراکز سینمایی با مراکز پژوهشی، صنعتی و فناوری برگزار می‌شود که پیش از این در بازدید از دیگر واحدهای صنعتی و فناوری، دبیرخانه جشنواره مبتکر و برگزار کننده آن بوده است و از جمله مهمترین آنها می‌توان به بازدید از شرکت ایران‌خودرو و پارک فناوری پردیس اشاره کرد.
در این بازدید دوساعته از مؤسسه رویان، حضار از بخش‌های مختلف این پژوهشگاه که به عنوان یک مرکز درمانی، تحقیقاتی آموزشی در حوزه پزشکی، تولید مثل، سلول‌های بنیادی و زیست‌فناوری در سطح منطقه و جهان مطرح است، دیدن کرده و در جریان روند کاری این مؤسسه قرار خواهند گرفت.
ضمناً با توجه به اینکه مدیران و مسئولان سینمایی نیز به دعوت دبیرخانه جشنواره«فردا» در این بازدید حضور خواهند داشت، زمینه برای تعاملات بیشتر میان جامعه سینمایی با این مرکز و سایر مراکزی که به امر تحقیق و پژوهش‌های نوآورانه مشغولند و دستاوردهای علمی آنها طی دهه‌های اخیر چشمگیر بوده است به منظور بازتاب مؤثر آنها از طریق رسانه فیلم و عکس، به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.
یادآور می‌شود، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» که دبیری آن را بهزاد رشیدی به عهده دارد، 30 تیرماه سال جاری اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی jdfest.ir از نحوه ارسال آثار به این دوره از جشنواره مطلع شوند.
انتهای پیام


 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir