معرفی دو برگزیده از نگاه مخاطبان نمایشگاه و کاربران اینترنتی جشنواره «نقش تن‌پوش»
سه شنبه 25 تیر 1398 بازدید: 1337

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، پس از گذشت قریب به 10 روز از اختتامیه هفتمین جشنواره «نقش تن‌پوش» و اعلام اسامی برگزیدگان و تقدیر از آنها، دبیرخانه این جشنواره اسامی طراحان برگزیده این دوره در دو بخش برترین اثر از نگاه مخاطب نمایشگاه و پربازدیدترین اثر از نگاه کاربران در فضای مجازی را معرفی کرد.
دبیرخانه جشنواره ملی «نقش تن‌پوش» در این دوره با هدف مشارکت بیشتر مخاطبان و توجه و ترغیب هرچه بیشتر آنها به طرح‌ها و نقوشی برآمده از تفکر و باور ایرانی و اسلامی، دست به ابتکاری زد که طی آن علاوه بر داوری بخش اصلی جشنواره که برگزیدگان آن در مراسم اختتامیه، معرفی و تقدیر شدند، در دو مرحله به معرفی برترین اثر این دوره از جشنواره از دید مخاطبان نمایشگاه و پربازدیدترین اثر از نگاه کاربران فضای مجازی پرداخته تا به اثر برگزیده در هر دو بخش نیز جایزه‌ای اهدا نماید.
براین اساس در مدت برپایی نمایشگاه آثار منتخب هفتمین جشنواره «نقش تن‌پوش» که از 14 تا 18 تیرماه در نگارخانه بهار خانه هنرمندان ایران دایر بود، بازدیدکنندگان در صورت تمایل اقدام به انتخاب اثر برتر از منظر شخصی کرده و به موازات این اتفاق نیز کاربران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که اقدام به نمایش آثار شرکت‌کننده در این جشنواره کرده بودند، اثر مطلوب خود را تگ کردند.
پس از طی شدن این مراحل، دبیرخانه جشنواره با تجمیع و شمارش آرای به دست آمده، به شرح زیر اسامی طراحان برتر و اثر آنها در هر دو بخش را به شرح زیر اعلام کرد:
در بخش انتخاب برترین اثر از نگاه مخاطبان نمایشگاه؛ زهرا قاسمی‌نژاد با خلق اثر تحت عنوان «اقیانوس پلاستیکی» حائز رتبه برتر شد.
در بخش پربازدیدترین اثر از نگاه کاربران در فضای مجازی نیز معصومه بویری‌منجی با خلق اثری تحت عنوان «بوشهر» بیشتری آرای بازدیدکنندگان را از آن خود کرد.
یادآور می‌شود، دبیری هفتمین جشنواره ملی «نقش تن‌پوش» که عنوان جشنواره خلاق را نیز از ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز ریاست جمهوری از آن خود کرده است، الهام زایجانی به عهده داشت.
انتهای پیام


 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir