اکران فیلم؛ آغازگر پنجمین جشنواره«فردا»/افتتاح نمایشگاه عکس‌های منتخب در دو گالری بهار و نامی
پنج شنبه 11 مهر 1398 بازدید: 1208

پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» از ساعت 10 صبح فردا؛ جمعه 12 مهرماه در خانه هنرمندان ایران کلید خواهد خورد.
به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، اکران فیلم‌های بخش مسابقه پویانمایی و مستند این دوره از جشنواره از فردا؛ جمعه 12 مهرماه درسالن شهناز خانه هنرمندان ایران و در قالب 4 سانس 10، 12:15، 16:45 و 19 آغاز خواهد شد، ضمن آنکه این سالن در تک‌سانس ساعت 14:30 نیز اختصاص به اکران فیلم‌های بین‌الملل در بخش جنبی جشنواره خواهد داشت که فردا فیلم هایی از کشورهای سوئیس، بوسنی، اکراین، اسپانیا و امریکا به نمایش درمی‌آید.
از سویی دیگر در سالن ناصری خانه هنرمندان، مخاطبان این جشنواره، فردا جمعه 12 مهرماه در دو سانس 10 و 12 شاهد اکران آثار در دو بخش موضوعی ویژه و نمایش ویژه خواهند بود.
همچنین نمایشگاه آثار عکس منتخب این دوره از جشنواره «فردا» نیز از ساعت 16 فردا جمعه؛ 12 مهرماه در دو گالری بهار و نامی خانه هنرمندان افتتاح و تا ساعت 21 آماده بازدید علاقه‌مندان است.
لازم به ذکر است که نشست‌های نقد و بررسی آثار اکران شده در بخش رقابتی این جشنواره مابین هر سانس با حضور کارشناسان و منتقدان برای عموم علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir