دفتر تخصصی تئاتر کاربردی در جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان، جایزه می‌دهد
دوشنبه 20 آبان 1398 بازدید: 1330
دفتر تخصصی تئاتر کابردی جهاد دانشگاهی هنر، در بخش پژوهش و ترجمه چهاردهمین جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان، جایزه‌ای ویژه را به اثر برتر پژوهشی با موضوع رابطه تئاتر کاربردی با تئاتر عروسکی اهدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد هنر، در پی مذاکره و توافق میان دفتر تخصصی تئاتر کاربردی جهاد دانشگاهی هنر با دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویان، به یک اثر پژوهشی منتخب در این بخش از جشنواره که به موضوع رابطه تئاتر کاربردی با تئاتر عروسکی پرداخته شده باشد، از طرف دفتر تخصصی تئاتر کاربردی جهاد دانشگاهی هنر، جایزه‌ای ویژه اهدا خواهد شد.
بخش پژوهشی و ترجمه این دوره از جشنواره از عموم نویسندگان و مترجمان آثار نمایشی به منظور ارسال آثار پژوهشی و مقالات خود برای شرکت در این بخش رقابتی جشنواره، دعوت به عمل آورده است که براین اساس متقاضیان تا 20 دی‌ماه سال جاری فرصت خواهند داشت با توجه به مقررات مندرج در فراخوان این بخش نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.
دفتر تخصصی تئاتر کاربردی جهاد دانشگاهی هنر علاوه بر عزم دانشگاه هنر به منظور چاپ نمایشنامه‌ها، مقالات و پژوهش‌ها در قالب یک کتاب، در نظر دارد تا اثر پژوهشی منتخب خود با موضوع رابطه تئاتر کاربردی با تئاتر عروسکی و زیر عنوان‌های متنوع و مرتبط با این موضوع را در کتاب مجموعه مقالات با موضوع تئاتر کاربردی به چاپ برساند.
یادآور می‌شود، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویان به همت دانشگاه هنر و به دبیری دانیال اسماعیل‌زاده برگزار خواهد شد.
انتهای پیام


 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir