ثبت نام ورکشاپ ساخت حوض ماهی سه بعدی با رزین
پنج شنبه 17 بهمن 1398 بازدید: 1517

جهاد دانشگاهی هنر برگزار می کند: ورکشاپ یک روزه ساخت حوض ماهی نقاشی سه بعدی با رزین

 

مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر در نظر دارد اقدام به برگزاری ورکشاپ ساخت حوض ماهی 3 بعدی با رزین نماید. به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش هنر این کارگاه یکروزه با هدف کسب درآمد در مقطع پیش از فرا رسیدن نوروز باستانی چهارشنبه 30 بهمن ماه 98 از ساعت 14 الی 19 و با حضور فیروزه محمدزاده به عنوان مدرس برگزار، و به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد.

به گفته خانم محمدزاده آموزش از مبتدی و بدون نیاز به هیچگونه پیش زمینه ای انجام خواهد شد. آموزش شامل ساخت سه نوع ماهی (گلد فیش، کوی فیش و ماهی سیاه) بطور کامل به همراه نکات کلیدی و کاربردی، و نتیجه ساخت بهترین و شفاف ترین حالت ممکن از سازه رزینی است. به گفته خانم محمدزاده تهیه متریال بر عهده مرکز بوده و هر هنرجو می تواند حداقل یک اثر تکمیل شده را به عنوان نمونه کار با خود ببرد. محمدزاده افزود تنها تجهیزاتی که هنرآموز در روز برگزاری کارگاه لازم است که به همراه خود داشته باشد شامل: قلمو 3 صفر، قلمو شماره 2، خلال دندان، ماسک و دستکش می باشد.

شهریه این ورکشاپ 400 هزار تومان بوده و آخرین فرصت ثبت نام 25 بهمن 1398 می باشد. به دلیل محدودیت در ثبت نام از علاقمندان دعوت می شود هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir