اطلاعیه برگزاری نمایشگاه گروهی هنر
دوشنبه 13 مرداد 1399 بازدید: 1213

اطلاعیه برگزاری نمایشگاه گروهی هنر

مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر همزمان با ایام بزرگداشت چهلمین سالگرد تاسیس نهاد معظم جهاد دانشگاهی و با هدف به منصه ظهور رساندن شعار "چهل سال خودباوری با جهاد دانشگاهی" و فراهم آوردن فرصتی طلایی برای ورود هنرآموزان نوپا به جمع هنرمندان و دیده شدن آثارشان در کنار اساتید محترمشان، نمایشگاه گروهی از آثار منتخب اساتید، هنرآموزان و فاارغ التحصیلان خود برگزار می نماید.
به این منظور مرکز آموزش طی فرخوانی از تاریخ دهم مرداد 1399 اقدام به اطلاع رسانی در بین اساتید و هنرآموزان کرده و متعاقب آن به جمع آوری آثار برگزیده در گروه های آموزشی مد و لباس، هنرهای تجسمی و کاربردی، عکاسی، دکوراسیون داخلی و ... نمود.
افتتاحیه این نمایشگاه روز سه شنبه 14 مرداد 1399 و ساعت 14 بوده و مکان برگزاری آن در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر (مرکز شماره 1) می باشد. مراسم افتتاحیه همزمان به صورت LIVE از طریق صفحه اینستاگرام مرکز آموزش به نشانی "Honar_Amoozesh_Jahad" نمایش داده می شود.
این نمایشگاه برای بازدید عمومی از 15 تا 26 مرداد ماه 99 دایر می باشد. از علاقمندان گرامی دعوت می گردد با حضور گرمشان مشوق هنرآموزان این مرکز باشند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir