فراخوان بخش هنری نهمین دوره جشنواره ملی بهار اعلام شد
چهار شنبه 8 مهر 1394 بازدید: 2529

به گزارش روابط عمومی مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، فراخوان بخش هنری نهمین دوره جشنواره ملی بهار اعلام شده است و تمامی دانشجویان علاقه مند می‌توانند با ارایه آثار در موضوعات اعلام شده در این جشنواره شرکت کنند.

از موضوعات این جشنواره در بخش هنری می‌توان به «انتقاد، مساوات، اعتدال، وفاداری ملی،‌ قانون‌گرایی، اعتماد سیاسی، وحدت ملی، مشارکت سیاسی، کرامت انسانی، پایبندی به ارزش‌ها، امنیت اجتماعی، صداقت در گفتار و عمل، استقلال سیاسی، آزادی‌های سیاسی و اجتماعی و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض» اشاره کرد.

بخش هنری این جشنواره ملی در رشته‌های: پوستر، کاریکاتور، عکاسی و فیلم و نماهنگ برگزار می‌شود. دریافت آثار در بخش‌های پوستر، کاریکاتور و عکاسی صرفا از طریق پایگاه baharfestival.ir قابل دریافت است. در بخش فیلم نیز آثار صرفا به صورت حضوری و یا از طریق پست پیشتاز به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری شرقی، پلاک 73 طبقه اول، مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی تحویل داده شود.

یادآور می‌شود، آخرین مهلت ارسال آثار نیز 30 آذرماه است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای baharfestival.ir  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 66970614-16 و 66965383 تماس بگیرند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir