مراسم داوری چهارمین جشنواره نقش تن پوش
چهار شنبه 15 مهر 1394 بازدید: 2404

به گزارش روابط عمومی واحد هنر: خانم الهام زایجانی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر با اعلام این خبر گفت: کار ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره توسط اساتید دانشگاه های تهران خانم ها مهناز ترابیان(رییس گروه هنر و طراحی پارچه ولباس دانشگاه دکترشریعتی) ، پروانه قاسمیان(مدیر گروه طراحی پارچه و لباس دانشگاه علم و فرهنگ و عضو هیئت علمی دانشگاه)، علی فانی سالک( عضو هیئت علمی دانشگاه هنر)، رحمن طائفی ( از اساتید گرافیک) و نگین صدق گویا و شیرین بینا دو تن از چهره های محبوب سینما، آغاز شده و از برگزیدگان جشنواره در مراسمی که پاییز امسال برگزار خواهد شد تقدیر می شود.
وی با مقایسه چهارمین دوره جشنواره نقش تن پوش با دوره های پیشین آن افزود :استقبال خوبی که از جشنواره انجام شد ، در این دوره شاهد رشد صد در صدی تعداد آثار جشنواره هستیم. اقشار مختلف دانشجویی با استفاده از شیوه های مختلف هنری از جمله نقاشی روی پارچه ، دوخت های سنتی، تکنیک های چاپ روی پارچه و سایرخلاقیت های هنری ، آثار هنری متنوعی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی بر روی نقش تن پوش(تی شرت) خلق کرده و به دبیرخانه جشنواره نقش تن پوش ارسال کرده اند.
این جشنواره با هدف کمک به فرهنگ پوشش اسلامی و ایرانی، رشد خلاقیت های هنری دانشجویان و کمک به معرفی و گسترش قابلیت های هنری و بصری فرهنگ ایرانی اسلامی برگزار می شود.
گفتنی است ، چهارمین دوره از جشنواره نقش تن پوش از سوی جهاد دانشگاهی واحد هنر و با مشارکت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی ، دانشگاه هنر، دانشگاه شریعتی، دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه علمی کاربردی برگزار می شود.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir