فتوشاپ تخصصی گرافیک

مرکز آموزش جهاد دانشگاهی هنر

جدول دوره فتوشاپ تخصصی گرافیک - ترم  بهار 1403

ردیف
عنوان درس استاد مدت (ساعت) ظرفیت روز و ساعت تشکیل کلاس
شهریه (تومان)
ترم 1 فتوشاپ تخصصی گرافیک
خانم زمانه رو
45 10 چهارشنبه 19-16 5.200.000

در این دوره از مبتدی تا حرفه ایی بصورت کامل آموزش داده می شود . 

فتوشاپ گرافیک چیست؟

فتوشاپ در عصر تکنولوژی امروز یک نرم‌افزار حساب نمی‌شود بلکه یک صنعت اشتغالزا و پولساز به‌شمار می‌آید. این نرم‌افزار یکی از ساخته‌های مشهور شرکت Adobe است، که بی‌تردید حتی برای یک‌بار هم که شده نام‌اش را شنیده‌اید. این نرم‌افزار اجازه می‌دهد کاربران تصویر خود را به‌راحتی دستکاری کنند، برش و تغییر اندازه دهند. این نرم‌افزار بیشتر در میان عکاسان و طراحان گرافیک حرفه‌ای محبوب است. 

در حقیقت فتوشاپ یک نرم‌افزار ویرایشگر حرفه‌ای اما ساده است که برای ساختن عکس‌ها به‌کار می‌رود. همه کسانی‌که با گرافیک کامپیوتری و طراحی سروکار دارند، به‌نوعی محتاج این نرم‌افزار هستند. فتوشاپ ابزاری است برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت و حتی متحرک سروکار دارند. گرافیست‌ها، ناشرین کتب و مجلات، چاپخانه‌ها، شرکت‌های تبلیعاتی، طراحان سایت، عکاس‌ها، نقاشان هنری طراحان نرم‌افزارها، انیمیشن‌سازها، خبرنگاران و... به فتوشاپ  احتیاج دارند.

 اگرچه فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها و پرینت طراحی شده، اما به‌طور فزاینده‌ای برای تولید عکس‌های مخصوص وب استفاده می‌شود. فتوشاپ همچنین ارتباط قوی با دیگر نرم‌افزارهای Adobe برای ویرایش، ساخت انیمیشن و CDهای آموزشی دارد. فایل‌ها در فرمت اختصاصی فتوشاپ  (PSD)می‌تواند به Image Ready ،Illustrator، Premiere ،After Effects  و Encore DVD منتقل و بالعکس، از آنها به فتوشاپ منتقل شود. 

با شرکت در دوره‌های مقدماتی و پیشرفته جهاددانشگاهی هنر این رشته اشتغالزا را بیاموزید و به‌سادگی وارد بازار کار شوید. باور کنید این یک معجزه نیست، یک فن دیجیتال پرکاربرد است.

 

 

 

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir