حضور فعال جهاد دانشگاهی هنر در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400
دوشنبه 13 دی 1400 بازدید: 2260

حضور فعال جهاد دانشگاهی هنر در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400

این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی و نقش موثر آن در فعالیت های علمی و عملی فناورانه، پژوهشی، فرهنگی و از زمان تشکیل این نهاد انقلابی تا کنون از پنجم تا نهم دی ماه 1400 در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران برگزار گردید. 

جهاد دانشگاهی هنر نیز ضمن معرفی فعالیت های کارگروه های تخصصی و حرفه ای خود همچون؛ مرکز مستندسازی دانش و فناوری (رسان فیلممرکز هنر و معماری (انگارهمرکز آموزش های تخصصی کاربردی هنر، گروه پژوهشی هنرهای نمایشی کاربردی، معاونت فرهنگی مرکز مد و لباس (جشنواره های ملی نقش تن پوش و مد لباس دیبا)، دفتر خبرگزاری ایسنا در دانشگاه هنر، سازمان دانشجویان هنر و جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) حضور فعالی در این رویداد داشت.

لازم به توضیح است در طول برگزری نمایشگاه، واحد هنر میزبان حضور مدعوین بلند پایه از دانشگاه هنر، سازمان ها و نهادهای کشوری و استانی در بخش های مختلف هنری، فرهنگی، صنعتی و ... با حضور بهزاد رشیدی رئیس جهاد دانشگاهی واحد هنر و سایر همکاران این واحد بود.

در ادامه خبر گزارش تصویری بخشی از حضور این واحد در نمایشگاه توامندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 قابل مشاهده می باشد.

گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir