بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت یوم الله۲۲بهمن
جمعه 22 بهمن 1400 بازدید: 743

بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت یوم الله۲۲بهمن

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته است؛ توده های عظیم ملت متعهد به اسلام و قشرهائی که انقلاب را با فداکاری بی دریغ و جان نثاری سخاوتمندانه به پیروزی رساندند، عَلَم پیروزی و این پرچم پرافتخار را به دست جوانانی سپرده اند که از به دوش کشیدن بار سنگین انقلاب و مواجهه با امواج توطئه ها و تحریف‌ها ابائی ندارند و دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی کشورشان را در حالی جشن می گیرند که از شهدای انقلاب و دفاع مقدس، از جانبازان، از آزادگان، از ایثار مادران، از جهاد پدران خود آموخته اند که ایران عزیز، دیگر جای تاج و تخت طاغوتیان و تاخت و تاز آمریکا و سرسپردگانش نخواهد بود. 

  • سلام خدا بر ملت مبارز و شریف ایران و سلام خدا بر 22 بهمن ماه، سرآغاز بیداری و عزت مستضعفان. 
  • بزرگداشت 22 بهمن 57، افتخار عظیم و تبیین علاقه مندی ریشه دار و ناگسستنی ملتی بزرگ به اسلام عزیز است. 
  • این روز باشکوه، یادآور نصرت پروردگار در پی اتکای اقیانوس به خروش آمده ملتی است که از اختناق، وابستگی به اجانب، ضدیت با اسلام و نابودی فرهنگ شان، به ستوه آمده و راه جهاد در همه عرصه ها را برگزیدند. 
  • این جهاد که از تحول درونی یک ملت بزرگ نشأت گرفت و برخلاف انقلاب های دنیا، باطن معنوی و فرهنگی داشت، همچنان نعمت و سرمایه ای بزرگ و ارزشمند به حساب می‌آید. 
  • امروز وظیفه و تکلیف همگان، حفظ آن دستاوردها، تقویت وحدت ملی، تشدید روحیه اخوت و برادری و اخلاص در عمل و جهاد در راه پیشرفت ایران اسلامی است؛ و مَا النّصُر الاّ مِن عِندالله
  • بی شک مردم ایران با کوله باری از تجریه، با چشمانی بیدار در برابر دشمنان انقلاب اسلامی، با یاری هم، به راهی که انتخاب کرده‌اند ادامه خواهند داد. 
  • این حرکت، به فضل الهی با نصب العین قراردادن آرمان های امام (ره) و انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز همت والای نخبگان، مسئولان و نیروی شگرف جوانان و انگیزه متعهدانه آنان به پیش خواهد رفت. 
  • فرزندان ملت در نهاد انقلابی جهاددانشگاهی، ضمن تبریک جشن بزرگ یوم الله 22 بهمن به ملت سرافراز ایران اسلامی و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهدا و ایثارگران راه حق و حقیقت، اعلام می‌کنند برای تعالی و پیشرفت دانش بنیان کشور، حفظ استقلال، آزادی و تمامیت ارضی میهن و اعتلای فرهنگ غنی اسلامی- ایرانی در کشور، ملت و دولت را در جبهه رویاروئی با تهاجم ترکیبی دشمنان یاری رسانده و با همه توش و توان برای سربلندی و عزت بیش از پیش ایران و ایرانی جانفشانی نمایند. 

روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir