پویش ملی همراهان سفر ایمن با همکاری جهاددانشگاهی هنر در نوروز 1401 برگزار شد
سه شنبه 30 فروردین 1401 بازدید: 722
پویش ملی همراهان سفر ایمن با همکاری جهاددانشگاهی هنر در نوروز 1401 برگزار شد

با همکاری جهاددانشگاهی هنر و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، پویش ملی همراهان سفر ایمن از 25 اسفند 1400 تا 15 فروردین 1401 به مدت 20 روز در سطح کشور اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، این پویش ملی با هدف کمک به کاهش تصادفات جاده ای و با استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های هنرهای نمایشی، موسیقی بومی و محلی، سینمایی، انیمیشن و گرافیکی و ایده پردازی مدیران و کارشناسان این واحد طراحی و در قالب مجموعه ای از برنامه های فرهنگی و هنری در 25 مجتمع خدمات رفاهی در محورهای جاده ای پر تردد و پر خطر کشور برگزار شد.

این پویش توسط روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و با همکاری ادارات کل استانی این سازمان در مجتمع های خدمات رفاهی منتخب در محورهای پر تردد کشور اجرا شد.

ایده پردازی و طراحی پویش، برنامه ریزی اجرای پویش، تولید بیش از 50 عنوان محتوای تصویری آموزش دهنده و فرهنگ ساز، طراحی بیلبوردهای جاده ای، طراحی فضاهای برگزاری پویش و طراحی سفره های هفت سین از جمله فعالیت های جهاد دانشگاهی هنر در این پویش ملی بود.

پویش ملی همراهان سفر ایمن با بکارگیری ظرفیت های فرهنگی و هنری در قالب برگزاری نمایش و موسیقی بومی و محلی، برپایی المان های نوروزی در قالب سفره هفت سین،  مسابقه و سرگرمی و برنامه های متنوع فرهنگی با رویکرد ترغیب مسافران نوروزی به توقف و لذت از مسیر و همچنین تشویق به رعایت قوانین و مقررات رانندگی و ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، توقف در هنگام خواب آلودگی و دیگر نکات ایمنی در جهت پیشگیری از وقوع تصادفات جاده ای برگزار گردید.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir