دکتر دهقانی فیروزآبادی رییس جهاد دانشگاهی شد
جمعه 6 خرداد 1401 بازدید: 1104

دکتر دهقانی فیروزآبادی رییس جهاد دانشگاهی شد

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تقدیر از خدمات شایسته دکتر حمیدرضا طیبی در دوران مسئولیتش به عنوان رییس جهاد دانشگاهی، دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را به عنوان جانشین ایشان در این نهاد انتخاب کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی که از جانب هیات امنای جهاد دانشگاهی به عنوان نامزد ریاست این نهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد شده بود، عصر روز سه ‌شنبه سوم خردادماه 1401 با انتخاب  اعضای این شورا به عنوان رییس جهاد دانشگاهی انتخاب شد. 

دکتر دهقانی فیروزآبادی که دانش آموخته مهندسی هوافضا از دانشگاه صنعتی شریف است، دانشیار و عضو هیات علمی این دانشگاه می باشد. از سوابق اجرایی این استاد نمونه آموزشی و پژوهشی می‌توان به معاونت فرهنگی و اجتماعی، همکاری در معاونت پژوهشی و مشاور رئیس دانشگاه صنعتی شریف و معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد.

همچنین تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید تهرانی مقدم و مدیریت مرکز رشد حوزه علم و فناوری آن موسسه، و راهبری و توسعه بیش از 30 شرکت دانش بنیان در حوزه های تخصصی و مدیریت و اجرای چند پروژه و طرح صنعتی ملی نیز از دیگر سوابق وی به شمار می آید.

گفتنی است پیش از این دکتر حمیدرضا طیبی بین سال‌های 1385 تا 1389 و 1392 تا 1401 مسوولیت ریاست جهاد دانشگاهی را بر عهده داشت.  


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir