معرفی سرپرست جدید جهاد دانشگاهی هنر
چهار شنبه 29 شهریور 1402 بازدید: 165

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، الهام جبل زایجانی که طی حکمی از دکتر مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی به عنوان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی هنر منصوب شده بود؛ سه شنبه 23 خردادماه 1402 به همراه اسد رازانی مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی و محمدامین صالحی نژاد مدیرکل دفتر امور مجلس معاونت هماهنگی و امور مجلس این نهاد، طی مراسمی در واحد هنر حضور یافته و فعالیت های خود را بطور رسمی آغاز کرد.
در این مراسم که با حضور بهزاد رشیدی رییس سابق جهاد دانشگاهی هنر، معاونان و مدیران این واحد برگزار شد؛ پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، رازانی ضمن قدردانی از رشیدی و اعضای واحد هنر و تلاش های انجام شده در طول دوره ریاست ایشان در واحد هنر اظهار امیدواری کرد که این تغییر مدیریتی سر منشاء تزریق دیدگاه ها و انرژی جدید به مجموعه جهاد دانشگاهی هنر شود.
مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی بیان کرد: با توجه به دیدگاه و رویکرد مثبت دکتر مسلمی نائینی به مقوله هنر و جایگاه کلان آن در جهاددانشگاهی و با توجه به سبقه فرهنگی این نهاد، نیاز به تاثیرگذاری بیشتر و محوریت جهاد دانشگاهی هنر در راستای اهداف جهاد دانشگاهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.
وی تصریح کرد: دکتر مسلمی نائینی در اولین بازدیدهای خود پس از تصدی ریاست جهاددانشگاهی، از واحد هنر بازدید کردند و این نشان دهنده توجه ایشان به جایگاه هنر می باشد. از این رو جهاد دانشگاهی هنر وظیفه سنگین و مهمی در راستای بسترسازی های لازم برای اعتلای فرهنگ و هنر؛ و تحولاتی که به موجب آن قرار است در سرلوحه کارهای تاثیرگذار در جهاددانشگاهی کشور باشد، بر عهده دارد.
رازانی افزود: واحد هنر باید با ریل گذاری درست در حیطه هنر جریان ساز باشد و منشاء تحولات و تاثیرات مثبت نه تنها در جهاددانشگاهی، بلکه در سطح کشور باشد. برای تحقق این مهم لازم است سند تحولی هنر در جهاددانشگاهی تدوین و به روزرسانی شود.
در ادامه صالحی نژاد مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی، ضمن تشکر از زحمات بهزاد رشیدی و فعالیت های انجام شده در طول ریاست ایشان بر واحد هنر، انتصاب زایجانی را به عنوان سرپرست جدید این واحد تبریک گفت و افزود: جهاد دانشگاهی هنر باید به عنوان محور فعایت های هنری در جهاددانشگاهی کل کشور نقش آفرینی نماید.
سپس بهزاد رشیدی خلاصه گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی هنر در طول سال های 1394 تا 1401 را بیان نمود. ساختارسازی، سرمایه گذاری، زیربنایی و پشتیبانی، توسعه منابع انسانی، و شرح ترکیب نیروی انسانی واحد هنر در بخش های مختلف، برنامه های و فعالیت های رفاهی و پرسنلی، پرداخت بدهی های قبلی، توسعه ارتباطات سازمانی و انعقاد تفاهم نامه های همکاری، فعالیت های شاخص فرهنگی، فعالیت های شاخص مرکز مستندسازی دانش و فناوری، فعالیت های شاخص آموزشی، انتشارات، راه اندازی و راهبری مرکز هنرهای نمایشی کاربردی، پی گیری ایجاد مرکز ملی روایت پیشرفت، گزارش عملکرد مالی و ... از جمله مواردی بود که رییس سابق واحد هنر به بیان و تشریح آن ها پرداخت.
در پایان الهام جبل زایجانی سرپرست جدید جهاد دانشگاهی هنر ضمن تشکر از زحمات بهزاد رشیدی رییس سابق این واحد گفت: با توکل بر خدا باید از گذشته درس گرفته و با استفاده از نیروی انسانی و توانمندی های آن ها، کمک و همکاری دانشگاه هنر و تلاش برای جذب حداکثری همکاری های بیرون سازمانی بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم زده و منشاء خیر و برکت برای کشور و جهاد دانشگاهی باشیم. 

گالری تصاویر

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir