برگزاری جلسه بحث و تبادل نظر در مورد اطلس فضاهای فرهنگی و هنری ایران
چهار شنبه 29 شهریور 1402 بازدید: 383

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، 31 مرداد ماه 1402 مهدی رمضانی چابک مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر الهام زایجانی سرپرست جهاد دانشگاهی هنر حضور پیدا کرد. طرفین طی جلسه ای به بحث و تبادل نظر پیرامون اطلس فضاهای فرهنگی و هنری ایران و نحوه همکاری های مشترک فرهنگی و هنری پرداختند.
شایان ذکر است که الهام زایجانی سرپرست جهاد دانشگاهی هنر در حکمی از جانب دکتر سیدمحمد هاشمی، جانشین وزیر و معاون حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر اجرایی اطلس فضاهای فرهنگی کشور منصوب شده است. وی تا کنون گردآوری و تالیف شش جلد کتاب از مجموعه اطلس فضاهای فرهنگی کشور را در رزومه خود دارد.
زایجانی در این مورد تصریح کرد: اطلس فضاهای فرهنگی و هنری ایران عنوان پژوهش مبسوطی است که شامل گزارش وضعیت مجتمع های فرهنگی و هنری، گزارش آماری کتابخانه های عمومی، گزارش وضعیت سینماها و گزارش آماری تالارهای نمایش و تماشاخانه های کشور می¬شود.
وی افزود: نتیجه این پژوهش میدانی در یک دوره چهار جلدی به همین نام چاپ و منتشر شده است که می تواند راهنمای مناسبی برای پژوهشگران و علاقمندان حوزه فرهنگ و هنر کشور باشد.
رمضانی چابک نیز ضمن مهم و موثر بودن این پژوهش و نتایج حاصل از آن بر لزوم نشر و در اختیار قرار دادن مجموعه حاصل از آن تاکید نموده و مساعدت لازم برای این منظور را اعلام کرد. در ادامه نیز طرفین به تبادل نظر در مورد همکاری مشترک فرهنگی و هنری در سطح استان ها و کشور پرداختند. 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir