دکتر سعید کشن‌فلاح؛ رئیس اسبق دانشگاه هنر تهران درگذشت
یکشنبه 25 مهر 1395 بازدید: 2414

دکتر سعید کشن فلاح دبیر اسبق جشنواره‌ تئاتر دانشجویی جهاددانشگاهی و یکی از فعالان عرصه‌ تئاتر به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود که با وجود پیگیری برای درمان درگذشت.
این هنرمند متولد 1335، فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر بوده، سابقه‌ بازی در تئاتر و سینما و نیز سریال‌های تلویزیونی داشته است. او سابقه عضویت در هیات علمی دانشکده سینما و تئاتر، دانشگاه هنر، دبیر اسبق جشنواره‌ تئاتر دانشجویی جهاددانشگاهی،مدیر اسبق مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، استاد بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه هنر و تهران در حوزه کارگردانی و همچنین چندین دوره رییس دانشکده سینما و تئاتر و دانشگاه هنر را هم داشته است.
این مدرس، کارگردان و مدیر تئاتری در پرونده هنری خود کارگردانی نمایش‌های "ﻭﺍﺗﺴﻼﻭ "، " ﻣﺮگ ﺁﻭﺍ "، " ﺣﻜﻢ ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ "، " ﺭﻭﺷﻨﺎیی ﺗﻴﺮﻩ "، " بی‌ﺭﻳﺸﻪ" و بازی در نمایش‌های " ﻟﻴﺮﺷﺎﻩ "، " ﺗﻴﺮ ﻏﻴﺐ "، " ﺻﺎﺑﺮﻳﻦ " و " ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭی " را ثبت کرده بود. 
جهاددانشگاهی هنر ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز آن مرحوم به دوستان و ارادتمندان ایشان و پیشکستونان هنرمند خصوصا جهادگران و اعضای جهاددانشگاهی این ضایعه را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و غفران برای آن مرحوم و صبر و اجر جزیل برای خانواده محترم ایشان مسئلت می نماید.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir