معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر محور های پنجمین دوره جشنواره ملی نقش تن پوش را اعلام کرد
شنبه 11 دی 1395 بازدید: 2429

چهار محور اصلی پنجمین جشنواره نقش تن پوش عبارت از ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی، زندگی شهری و آزاد (زندگی شهری مفاهیمی همچون ارزشهای انسانی ،کمک به همنوع،موضوعات آیینی، گردشگری شهری،حمل و نقل عمومی ،حفظ محیط زیست را در بردارد ) است و دانشجویان و هنرمندان علاقمند می توانند به یکی از شيوه هاي اجرايي مد نظر جشنواره آثار خود را تا اول اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

الهام زایجانی دبیر پنجمین دوره جشنواره ملی نقش تن پوش با اعلام این خبر، گفت: جوانان دانشجو و هنرمندان علاقمند می توانند به یکی از شيوه هاي اجرايي مد نظر جشنواره آثار خود را تا اول اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی گفت: سعی خواهد شد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در هریک از این محور های چهارگانه به طور جداگانه مورد ارزیابی گروه داوری قرار گیرد و در هر محور جوایزی به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر افزود: هنرمندان عزیز می توانند به شيوه هايی همچون ایجاد نقش با رنگهای مخصوص پارچه، استفاده از دوختهاي سنتي و تزئيني، استفاده از تكنيكهاي مختلف چاپ پارچه(باتيك ،باندانا ، سيلك اسكرين ، چاپ دستي  ،چاپ دیجیتال و ...)، استفاده از تکنیک های مختلف پارچه سازی و همچنین با استفاده از تکنیک های نو و خلاقانه  آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

 


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir