قدردانی جهاددانشگاهی هنر از خانواده زنده یاد سید کیاالدین طباطبایی
یکشنبه 10 بهمن 1395 بازدید: 1556

مسئولان جهاددانشگاهی هنر همزمان با سالگرد زنده یاد سید کیاالدین طباطبایی معاون فرهنگی اسبق این واحد باحضور در مراسم و منزل ایشان، از همسر و فرزندان آن همکار فقید تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، مراسم پانزدهمین سالگرد زنده یاد طباطبایی باحضورجمعی از خانواده، همکاران ایشان و رئیس و مدیر اداری واحد هنر در امامزاده باغ فیض برگزار شد.

پس از این مراسم بهزاد رشیدی و علی صدیقی به همراه علی آینه ساز و دکتر احمد پناه روسای قبلی جهاد دانشگاهی هنر با حضور در منزل آن مرحوم با اهدای هدایایی، از همسر و فرزندان آن همکار فقید تقدیر کردند.

زنده یاد سید کیاالدین طباطبایی یکی از اعضای جهاددانشگاهی هنر بود که فرهنگ و مدیریت جهادی را در زندگی شخصی و فعالیتهای اجتماعی و شغلی خود به درستی متبلور کرده بود. ایشان در جایگاه هایی همچون کمیته فرهنگی دانشگاه هنر، مسئول سمعی و بصری و تبلیغات بخش فرهنگی جهاددانشگاهی هنر، تدریس در دانشگاههای هنر الزهرا و تربیت معلم، ستاد آزادگان و در نهایت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی هنر خدمات ارزنده ای به جامعه دانشگاهی کشور ارائه کرد.

پس از حضور همکاران جهاددانشگاهی هنر در باغ فیض و منزل آن همکار فقید، دختر ایشان مطلبی بدین شرح در اینستاگرام خود منتشر کرد:

مجموعه صنايع دستى زيبا با عكس پدرم، يادبود پانزدهمين سالگرد درگذشت ايشان است اهدايى از طرف بزرگواران جهاد دانشگاهى واحد هنر. از تمام مهربانانى كه در اين سال ها همواره  حضورشان التيام بخش فراقِ عزيزمان بوده سپاسگزاريم و خدا را شاكريم،  پدرى داشتيم كه با خوبيهايش چنين دوستانى برايمان به يادگار گذاشت.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir