انتخابات انجمن های علمی و کانون های دانشجویی دانشگاه هنر برگزار می شود
سه شنبه 9 آبان 1396 بازدید: 1838

 انتخابات انجمن های علمی و کانون های دانشجویی تمامی پردیس ها و دانشکده های دانشگاه هنر در تاریخ 20 تا 30 آبان ماه سال جاری انجام می شود.

به گزارش ایسنا واحد دانشگاه هنر، انتخابات انجمن های علمی و کانون های دانشجویی تمامی پردیس ها و دانشکده های دانشگاه هنر در تاریخ 20 تا 30 آبان ماه سال جاری برگزار می شود، همچنین آخرین فرصت جهت ثبت نام  دانشجویان متقاضی عضویت درانجمن ها و کانون ها تا تاریخ 9 آبان ماه سال جاری تمدید شد.

از تمام دانشجویان متقاضی عضویت درانجمن ها و کانون ها دعوت می شود مشخصات خود شامل ؛ نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، رشته، کانون یا انجمن مورد نظر و شماره تلفن همراه از طریق مراجعه حضوری و ارایه ی درخواست مکتوب به مدیریت تشکل ها و یا مراجعه به دبیران انجمن یا کانون فعلی در گروه های آموزشی دانشکده ها اعلام کنند.

همچنین گذراندن حداقل یک نیمسال تحصیلی (ویژه دانشجویان کارشناسی ) و اشتغال به تحصیل در سنوات مجاز برای دانشجویان سال بالاتر به مدت دو ترم ، عدم عضویت در شورای مرکزی دیگر تشکل ها، عدم مشروطی در سنوات تحصیلی  از جمله شرایط عمومی متقاضیان شرکت درانتخابات انجمن های علمی و کانون های دانشجویی  است.

گفتنی است ؛ پس از دریافت تقاضا و استعلام های لازم ، کاندیداهای واجد شرایط شرکت در انتخابات از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه معرفی می شوند و همچنین تقاضای انصراف هر یک از متقاضیان باید یک روز قبل از انتخابات و صرفا به صورت مکتوب به مدیریت تشکل ها یا دبیر فعلی تحویل داده شود.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir