دکتر حمید عسکری سکاندار دانشکده موسیقی شد
چهار شنبه 10 آبان 1396 بازدید: 1955

 دکتر حمید عسکری استادیار دانشکده موسیقی به ریاست این دانشکده انتخاب شد.

به گزارش ایسنا واحد هنر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر، در ادامه برگزاری انتخابات ریاست دانشکده های دانشگاه هنر، عصر روز دوشنبه 8 آبان، اعضای هیات علمی دانشکده موسیقی در نشستی رییس دانشکده موسیقی دانشگاه هنر انتخاب شد.

در این نشست دکتر اکرمی ،به اهمیت و قدمت دانشکده موسیقی اشاره  و بیان کرد : تاثیر و نقش دانشکده  موسیقی در صد سال اخیر موسیقی معاصر ایران قابل توجه و از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی در ادامه یادآور شد: سازهای قدیمی موجود در دانشکده موسیقی، سرمایه معنوی و میرات فرهنگی محسوب می شود و اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک همه ی این مستندات به ثبت برسد و دارای شناسنامه گردد. 

این نشست با حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه در حالی انجام شد که پس از ارایه گزارشی از استاد حمیدرضا دیبازر رییس دانشکده موسیقی، نامزدهای ریاست دانشکده برنامه ها و سیاست های خود را مطرح کردند و پس از شنیدن آراء موافق ، مخالف ، انتقادات و پیشنهادهای اعضای حاضر، رأی گیری انجام شد. 

بنابراین گزارش، آقایان حمیدرضا دیبازر، دکتر حمید عسکری، دکتر آریا باستانی نژاد، دکتر سیدحسین میثمی، محمود بالنده و احسان ذبیحی فر نامزد ریاست دانشکده بودند که دکتر حمید عسکری با کسب اکثریت آراء به ریاست دانشکده موسیقی انتخاب شد.

همچنین در این نشست استاد تقی ضرابی از استادان پیشکسوت دانشکده ضمن حمایت از شیوه انتخابی ریاست دانشکده ها اظهار امیدواری کرد که این شیوه ادامه یابد و در خصوص دیگر دانشکده ها نیز تکرار شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر؛ 16 نفراز استادان دانشکده موسیقی در این رأی گیری شرکت کردند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir