مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر خود باوری ملی را نهادینه می کند
دوشنبه 22 آبان 1396 بازدید: 2001

 

مدیر تولید مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر گفت: مرکز مستند سازی دانش و فناوری این مرکز خودباوری ملی را در کشور نهادینه می کند.

شیرزاد احمدی مدیر تولید مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا واحد دانشگاه هنر، در راستای معرفی مرکز مستندسازی دانش و فناوری این مرکز افزود: این مرکز در سال1391 در جهاد دانشگاهی صنعتصی شریف با هدف نمایش توانمند ی ها و دست آوردهای مراکز دانشگاهی، صنعتی ، پژوهشی و فناوری پژوهشگاه ها جهت ایجاد خودباوری ملی و ترغیب نسل جوان، به کار آفرینی دانش بنیان و اشتغالزایی راه اندازی شد و در سال 1393 با یک برنامه هدفمند مبنی بر تجمیع مراکز تخصصی در واحد های مرتبط ، مرکز مستندسازی دانش و فناوری به واحد جهاد دانشگاهی هنر منتقل شد.

وی با اشاره به آثار تولیدی مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر از سال های 91 تا 95 بیان کرد: تولید مستند هایی نظیر معرفی صنایع هلی کوپتری پنها ، شرکت هلی کوپتری ایران و معرفی دستاوردهای دانشگاه های صنعتی شریف، تربیت مدرس، علوم بهزیستی و توان بخشی ،  دانشگاه علمی و کاربردی و غیره ... به زبان های فارسی ، انگلیسی، روسی و عربی و همچنین  تولید فیلم های علمی مانند سامانه های زباله سوز، سامانه ی ارتباط هوشمند خودرویی (cvt) و تولید انیمیشن، نماهنگ و تیزر های مختلف در حوزه ی  علم و فناوری، مهمترین عناوینی هستند که در کارنامه جهاد دانشگاهی هنر قرار دارد.

این کارگردان و مستند ساز مرکز جهاد دانشگاهی واحد هنر گفت:  تولید مجموعه انیمیشن 10 قسمتی در ابتدای سال جاری به سفارش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، تولید فیلم  مستند معرفی دانشگاه صنعتی شریف (به زبان انگلیسی) و ساخت فیلم معرفی دانشگاه صنعتی اصفهان ، از مهمترین محصولات تولیدی مرکز مستندسازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی واحد هنر در شش ماهه سال جاری است.

احمدی در ادامه به فعالیت های جنبی در حوزه مستند سازی این مرکز اشاره و افزود: برگزاری سمینار کاربردهای مستند سازی در بهره وری سازمان ها به شکل دوره ای با حضور مدیران روابط عمومی سازمان های بخش دولتی و خصوصی ،  نشست های نقد فیلم و مستند در جهاد دانشگاهی واحد هنر، تشکیل اتاق فکر برای مسله یابی جهت تولید فیلم مستند و همکاری در برگزاری جشنواره فیلم های علمی و فناوری جزء فعالیت های جنبی به شمار می رود.

 

مدیر تولید مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر خاطر نشان کرد: فیلم مستند "بی گدار" به کارگردانی علیرضا دهقان با موضوع نگاهی به بحران آب در کشور که مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنرمجری طرح آن است، ساخته شد و این فیلم در تاریخ 22 ابان ماه سال جاری به بخش مسابقه ملی جشنواره سینما حقیقت راه یافت و در فهرست فیلم های منتخب قرار گرفت.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir