سایت انگاره جهاد دانشگاهی واحد هنر راه اندازی شد
یکشنبه 5 آذر 1396 بازدید: 2073

 رییس جهاد دانشگاهی واحد هنر: سایت انگاره با محوریت کاری در زمینه زیبا سازی شهری، معماری و طراحی داخلی، گرافیک ، صنایع دستی ، مشاوره و پژوهش ، ایده پردازی ، طراحی ، ساخت و اجرا  ،حرکت می کند.


بهزاد رشیدی در گفت گو با خبرنگار ایسنا واحد دانشگاه هنر گفت: مرکز هنر و معماری جهاد دانشگاهی واحد هنر (انگاره)، با هدف معرفی توانمندی ها و اطلاع رسانی بهتر فعالیت های این مرکز، سایت خود را به نشانیwww.EngareArt.com راه اندازی کرد.


وی در ادامه افزود: ما معتقدیم یک طراحی صحیح می تواند تاثیر مثبتی در بهبود بخشی محیط کار و زندگی داشته باشد، حضور در این محیط ها، یک تجربه ذهنی را در مخاطب ایجاد می کند و این می تواند تاثیر مسقیمی بر کیفیت زندگی، یا توسعه فروش و تجارت داشته باشد، این موضوع اهمیت توجه به طراحی محیط پیرامون را بیش از پیش برجسته می کند.


رییس جهاد دانشگاهی واحد هنر بیان کرد: مرکز هنر و معماری جهاددانشگاهی واحد هنر (انگاره) به عنوان یک مجموعه پیشرو و دارای پشتوانه آكادميك با نگاهی نو و خلاق، در زمینه ارایه خدمات تخصصی در حوزه های «زیباسازی شهری»، «معماری و طراحی داخلی»، «گرافیک» و «صنایع دستی» در حال فعالیت است،همچنین این مرکز آمادگی دارد تا با برخورداری از تخصص و تجربه خود، نسبت به ارایه «مشاوره» و انواع خدمات «طراحی» تا «اجرا» اقدام کند.


 

رشیدی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز هنر و معماری جهاد دانشگاهی هنر (انگاره) با حضور جمعی از جوانان خلاق و دانش آموخته ممتاز دانشگاه هنر، از سال ۱۳۹۴راه اندازی شده است، این مرکز در زمینه های «زیباسازی شهری»، «معماری و طراحی داخلی»، «گرافیک» و «صنایع دستی» آماده ارائه خدمات تخصصی به مراکز و سازمان های متقاضی می باشد.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir