جلسه هم اندیشی درباره آینده سینما در دانشگاه هنر برگزار می شود
سه شنبه 7 آذر 1396 بازدید: 1920

 معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر: نشست هم اندیشی درباره آینده سینما و تاثیرات آن بر خانواده ، باورهای ملی و آینده کشور در دراین دانشگاه برگزار می شود.

 

 حجت الاسلام محمد جواد غلامی دارابی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر در گفت گو با خبرنگار ایسنا واحد دانشگاه هنر، گفت: نشست هم اندیشی درباره آینده سینما و تاثیرات آن بر خانواده ، باورهای ملی و آینده کشور در روز 13 آذر ماه 96 ، با حضور اساتید هیات علمی دانشگاه هنر و به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار می شود.

 

وی افزود:  هدف از برگزاری نشست مذکور ، تقویت فرهنگ دینی در جامعه و حرکت کردن در این مسیر است ، همچنین جلسات هم اندیشی با موضوعات متفاوت در سال 2 بار نیز در دانشگاه هنر توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار می شود.

 

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر بیان کرد: نشست دیگری با موضوع حقوق زنان با حضور اساتید هیات علمی دانشگاه هنر در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) ویژه بانوان برگزار می شود.

 

  حجت الاسلام دارابی تصریح کرد: اجرای مسابقات کتابخوانی در محورهای اخلاق در روابط خانواده، مباحث روان شناسی، دینی، تعلیم و تربیت و مباحث تاریخی 2 بار و همچنین اردوهای علمی و فرهنگی در سال ، توسط این نهاد برای دانشجویان دانشگاه هنربرگزار می شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم فعالیت های علمی و فرهنگی اعم از دوره های دانش افزایی ، هم اندیشی ها  و سایر فعالیت ها در راستای تقویت تعلیم و تعلم و فرهنگ سازی دینی در محیط دانشگاه هنر باشد.

گفتنی است: بنا به گفته ایشان ، دانشجویانی از کشورهای سوریه، لبنان، پاکستان، چین، کره و عراق در دانشگاه هنر مشغول به تحصیل هستند و انها نیز در برنامه های فرهنگی و علمی این دانشگاه شرکت می کنند.

اختصاصی،


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir