تولید 250 دقیقه فیلم مستند، پویا نمایی و تیزر در 6 ماه اول سال 96 در مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر
سه شنبه 5 دی 1396 بازدید: 2042

 مدیر تولید مرکز مستندسازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنربا اعلام این خبر گفت در 6 ماهه نخست امسال ، با همکاری دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی، دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، معاونت صیانت و پیشگیری بازرسی کل ناجا و...  در قالب های مستند، مجموعه انیمیشنی و تیزر ، بیش از  250 دقیقه تولید کرده است.

وی افزود؛ ما مرکزی هستیم که با تمرکز بر موضوع علم و فناوری به شناسایی و طرح موضوع می پردازیم و بیشتر تولیدات این مرکز اعم از فیلم های مستند، مستندداستانی، انیمیشن و تیزر ، با محوریت موضوع علم و فناوری بوده است و این آمادگی را داریم که در راستای کمک به شرکت های دانش بنیان، بمنظور نمایش بهتر ظرفیتها و توانمندیهای آنها در حوزه علم و فناوری و همچنین معرفی محصولات و خدمات فنــاورانه آنها به مخاطبانشان،با یک تیم حرفه ای و با هزینه های مناسب، در کنارشان قرار بگیریم.

شیرزاد احمدی گفت: این مرکز در سال1391 در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با هدف نمایش توانمند ی ها و دست آوردهای مراکز دانشگاهی، صنعتی ، پژوهشی و فناوری پژوهشگاه ها جهت ایجاد خودباوری ملی و ترغیب نسل جوان، به کار آفرینی دانش بنیان و اشتغالزایی راه اندازی شد و در سال 1393 با یک برنامه هدفمند مبنی بر تجمیع مراکز تخصصی در واحد های مرتبط ، به واحد جهاد دانشگاهی هنر منتقل شد.

وی با اشاره به آثار تولیدی مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر از سال های 91 تا 95 بیان کرد: تولید مستند هایی نظیر معرفی صنایع هلی کوپتری پنها، شرکت هلی کوپتری ایران و معرفی دستاوردهای دانشگاه های صنعتی شریف، تربیت مدرس، علوم بهزیستی و توان بخشی،  دانشگاه علمی و کاربردی و غیره ... به زبان های فارسی ، انگلیسی، روسی و عربی و همچنین  تولید فیلم های علمی مانند سامانه های زباله سوز، سامانه ی ارتباط هوشمند خودرویی (cvt) و تولید انیمیشن، نماهنگ و تیزر های مختلف در حوزه ی  علم و فناوری، مهمترین عناوینی هستند که در کارنامه مرکز مستندسازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر قرار دارد.

این کارگردان و مستند ساز در ادامه به فعالیت های جنبی در حوزه مستند سازی این مرکز اشاره و افزود: برگزاری سمینار کاربردهای مستند سازی در بهره وری سازمان ها به شکل دوره ای با حضور مدیران روابط عمومی سازمان های بخش دولتی و خصوصی،  نشست های نقد فیلم و مستند در جهاد دانشگاهی واحد هنر، تشکیل اتاق فکر برای مسله یابی جهت تولید فیلم مستند و همکاری در برگزاری جشنواره فیلم های علمی و فناوری جزء فعالیت های مهم این مرکز به شمار می رود.

 مدیر تولید مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاددانشگاهی هنر خاطر نشان کرد: فیلم مستند "بی گدار" به کارگردانی علیرضا دهقان با موضوع نگاهی به بحران آب در کشور که مرکز مستند سازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنرمجری طرح آن است، ساخته شد و این فیلم در بخش مسابقه ملی جشنواره سینما حقیقت، نامزد بهترین کارگردانی، پژوهش و بهترین فیلم ایفیک شد. مرحله پس تولید و تدوین این فیلم در مرکز مستندسازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر انجام شد.

وی در پایان با اشاره به ضرورت مستندسازی و نمایش فعالیت ها و توانمندی های مجموعه جهاد دانشگاهی، تصریح کرد: مرکز مستندسازی دانش و فناوری جهاد دانشگاهی هنر آماده ارایه خدمات تخصصی سینما و مستند سازی فعالیت های پژوهشی جهاد دانشگاهی و واحد های سازمانی آن می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir