فراخوان سی وسومین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان
چهار شنبه 4 بهمن 1396 بازدید: 1756

 فراخوان شرکت در سی و سومین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه هنر منتشر شد.

 برگزاري جشنواره قرآن و عترت دانشجويان از جمله برنامه هاي ديرپايي است كه در حوزه ترويج آموزه هاي ديني و قرآني در دانشگاه ها به منظور فراهم آوردن زمينه اي جهت انس بيش از پيش دانشجويان با كلام انسان ساز الهي و مفاهيم تعالي بخش آن و همچنين نشر و بسط فضاي معنوي و عطرآگين قرآن و عترت در محيط دانشگاهي همواره مورد اهتمام متصديان و مسئولين فرهنگي دانشگاها بوده است.

به گزارش دفتر ایسنای دانشگاه هنر  ، به نقل از معاونت فرهنگی دانشگاه هنر، فراخوان شرکت در سی و سومین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان به منظور فراهم آوردن زمینه ای جهت انس بیش از پیش دانشجویان با کلام مقدس الهی و مفاهیم تعالی بخش آن در محیط دانشگاه ها منتشر شد.

این جشنواره شامل بخش های آوایی، معارفی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری و در مجموع بخش ها شامل 35 رشته می باشد. همچنین متقاضیان شرکت در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان ، می توانند فایل pdf را مطالعه کنند.

ارتقاي سطح فرهنگ قرآني و اسلامي و اعتلاي اخلاق و ايمان ديني در دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي ، ايجاد انس و الفت بيش از پيش دانشجويان دانشگاه ها با قرآن و عترت ، تقويت و توسعه فضاي معنوي و قرآني در دانشگاه هاي سراسر كشور ، ارج گذاري به فعاليت هاي قرآن و عترت و تشويق نخبگان ديني و قرآني دانشگاه ها ، شناسايي و معرفي استانداردهاي برجسته قرآن و عترت دانشجويان به جامعه دانشگاهي،  از جمله اهداف جشنواره مذکور است.

همچنین دانشجویان می توانند جهت ثبت نام به ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی (واقع در خیابان انقلاب، نرسیده به چهار راه ولی عصر (عج)، روبروی پارک دانشجو، ابتدای کوچه شهید بالاور، کاشی چهارم، خانم کولیوند) مراجعه کنند.

 شماره تماس: 66477852 – 66477894

شماره همراه: 09197385059

 لذا جهت كسب اطلاعات بيشتر دانشجویان  می توانند به سايت معاونت فرهنگي و اجتماعي ) اداره پشتيباني از فعاليت هاي ديني و قرآني( به نشاني fa/ir.msrt.farhangi://https مراجعه کنند .

اين جشنواره در سطح دانشجويان در مقاطع مختلف  كارداني، كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري برگزار می شود.

ضمناً ملاک دانشجو بودن مخاطبان تنها در مرحله اول اعمال مي شود، بنابراين اگر دانشجويي پس از حضور در مرحله دانشگاهي فارغ التحصيل شود مي توانند در صورت برگزينه شدن در مراحل پایاني نيز شركت نمايند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir