عده ای در فضای مجازی با تحریک دانشجویان به دنبال ایجاد تنش هستند
شنبه 7 بهمن 1396 بازدید: 3915

 مدیر روابط عمومی دانشگاه هنر گفت: بعضی افراد در فضای مجازی قصد تحریک دانشجویان و ایجاد فضای تنش در محیط های علمی و دانشگاهی را دارند.

علی اکبر جعفری خواه مدیر روابط عمومی دانشگاه هنر در گفت و گو با خبرنگار دفتر ایسنای دانشگاه هنر، در باره فعالیت کانال های تلگرامی که با سو استفاده از نام و لینک دانشگاه هنر اقدا م به نشر و باز نشر اخبار می کنند، گفت: مسئولیت مطالبی که در کانال های با عنوان دانشگاه هنر، دانشجویان دانشگاه هنر و... درج می شود با ادمین های آن است و تنها منبع موثق اطلاع رسانی دانشگاه هنر ، پرتال رسمی این دانشگاه است.

وی در ادامه افزود: فضای مجازی متاسفانه شرایطی را به وجود آورده که هر شخصی می تواند با راه اندازی کانال یا گروهی با هر عنوان اقدام کند و هر مطلب درست و غلطی را منتشر نماید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه هنر بیان کرد: تلگرام در ایران نمایندگی رسمی ندارد و هر فردی می تواند با هر عنوانی یک کانالی ایجاد کند، در حالی که از منظر قانونی کسی نمی تواند مثلا در کشورهای دیگر با نام یک دانشگاه یا نهاد علمی یک کانال راه اندازی کند، در واقع تلگرام این اجازه را به آنها نمی دهد.

جعفری خواه با ابراز ناخرسندی از حرکت بعضی افراد در فضای مجازی با قصد تحریک دانشجویان و ایجاد فضای تنش در محیط های علمی و دانشگاهی، تصریح کرد: به هر حال ما در ایران در شرایطی قرار داریم که دانشجویان و فارغ التحصیلان و  بعضی استادان می توانند با نام دانشگاه هنر، کانال یا گروه در فضای مجازی راه اندازی کنند و این در واقع، نوعی بهره برداری و سوء استفاده از اسم دانشگاه هنر است و به هیچ عنوان ، کانال رسمی دانشگاه هنر و یا موضع رسمی آن محسوب نمی شود.

وی تصریح کرد: ما به هیچ عنوان منکر وجود کاستی در دانشگاه هنر نیستیم و سیستم مدیریت دانشگاه هم اعلام کرده در حال پی گیری رفع این مسایل هستیم. اما متاسفانه یک عده ای در روز های اخیر تلاش می کنند که فضای دانشگاه هنر را غبار آلود جلوه دهند و به دنبال بهره برداری های شخصی خود هستند. این افراد مغرض، برای غبار آلود کردن فضا، از نیرو و هیجان دانشجو بهره می برند و با دادن اطلاعات اشتباه به دانشجویان باعث تحریک آنها می شوند.

جعفری خواه در پایان خاطر نشان کرد: در طی این روزها هر زمانی با نماینده دانشجوها نشست و گفت و گویی صورت گرفت، بعد از گفت و گو با انها فضای کاملا صمیمی و دوستانه ایجاد شد.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir