جشن خیال دانشگاه هنر تمدید شد
چهار شنبه 2 خرداد 1397 بازدید: 1611

 مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره کارمندان هنرمند دانشگاه هنر ، تحت عنوان جشن خیال تا تاریخ 30 خردادماه 97 ، تمدید شد.

"دکتر محمود ارژمند " معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا مستقر در این دانشگاه ،  درباره دومین جشنواره کارمندان هنرمند گفت: دومین جشنواره فرهنگی هنری درون دانشگاهی هنرمندترین کارمندان دانشگاه هنر با تمرکز بر استعداد یابی هنری کارمندان و کارشناسان در بخشهای هنرهای تجسمی( نقاشی، گرافیک، تصویرسازی، مجسمه سازی و عکاسی ) و هنرهای سنتی و کاربردی ( تذهیب، گل ، مرغ، تشعیر و نقاشی ایرانی) صنایع دستی ( چوب، فلز، سفال ، شیشه) ، هنرهای سنتی ( طراحی و بافت پارچه) ، خوشنویسی، طراحی فرش ، برگزار می شود.

وی در ادمه افزود: شناسایی استعداد و خلاقیت هنری در کارمندان دانشگاه، ایجاد بستر های مناسب جهت رشد و اعتلاء استعدادهای شناخته شده، ایجاد فضای مناسب جهت تعامل  و همسویی در بین دانشجویان ، استادان و کارمندان دانشگاه هنر از طریق خلق اثر هنری ، توسعه و تقویت مشارکت کارمندان در فعالیت های فرهنگی – هنری دانشگاه ، فراهم آوردن فضای پویا و با نشاط در بین کارمندان دانشگاه از طریق فعالیت های هنری، معرفی و تشویق استعدادهای برتر، اهداف مهم جشنواره فرهنگی و هنری درون دانشگاهی( جشن خیال )، به شمار می رود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر، مقررات کلی در رابطه با ارسال اثر توسط کارکنان و کارمندان دانشگاه هنر را به ترتیب زیر برشمرد:

1-     پدید اورندگان اثر متقاضی شرکت در جشنواره الزاما باید کارمند دانشگاه هنر باشند.

2-  متقاضیان بایستی فراخوان و مقررات شرکت در جشنواره را به دقت مطالعه کرده و پس از دریافت فرم ثبت نام از پرتال دانشگاه فرم تکمیل شده را پس از امضا از طریق اتوماسیون به مدیریت فرهنگی و اجتماعی ارسال کنند.

3-  اطلاعات فرم ثبت نام و عناوین آثار در تهیه مطالب انتشاراتی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، از این رو مسولیت صحت اطلاعات ارسالی بر عهده شرکت کننده است.

4-     هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر سه اثر به دبیرخانه است.

5 - تکنیک (روش اجرا) در آثار هنری آزاد است.

6 - آثار برگزیده هنری در یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

7 - ارسال آثار به جشنواره به معنای قبول تمامی مقررات جشنواره می باشد.

8 - علاقمندان باید اصل آثار خود را به نشانی دبیرخانه مستقر در ساختمان معاونت فرهنگی  و اجتماعی ارسال کنند.

9 - به تمامی شرکت کنندگانی که آثار شان به نمایشگاه راه یابد گواهی شرکت اهداء خواهد شد.

10 - اصل آثار راه یافته به بخش داوری باید همراه با درج مشخصات کامل صاحب اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

11 - به آثاری که پس از مهلت مقرر ارسال شود ، ترتیب اثر داده نمی شود.

12 - دبیرخانه جشنواره هیچ مسولیتی در قبال هر گونه خسارت ناشی از ارسال یا حمل و نقل آثار تا پیش از دریافت رسمی اثر نخواهد پذیرفت.

13 - مسولیت اصالت اثر تولید شده بر عهده شرکت کنندگان می باشد و متقاضییان بایستی در فرم ثبت نام در قسمت تعهدات اصالت اثر،  این تعهد را اعلام کنند.

14 - دبیرخانه جشنواره مجاز بوده با رعایت حقوق معنوی و مادی رضایت صاحب اثر،  از آثار راه یافته به نمایشگاه در صورت امکان برای فروش استفاد نماید( در صورت تحقق این امر، جزییات مربوط توسط دبیرخانه جشنواره متعاقبا اعلام می شود.

15 - تصمیم گیری درباره موارد پیش بینی نشده و اعلام نشده ، بر عهده شورای سیاستگداری جشنواره است.

16 - در صورت عدم رعایت هر کدام از قوانین و ضوابط ، دبیرخانه مجاز به حذف آثار از جشنواره می باشد.

دکتر ارژمند بیان کرد: تکنیک (روش اجرا) ازاد است ، آثار دیجیتالی نیز پذیرفته می شود، همچنین ارسال دیجیتالی آثار( هنرهای دیجیتال) ، به دلیل شرکت در نمایشگاه ، با سایز اصلی ضروری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر در ادامه گفت: سایز فایل ها بایستی  مناسب چاپ ، در ابعاد 50x  70 سانتی متر باشد ( حداقل رزولویشن  dpl 300 ) و در بخش عکس؛  اصلا ح رنگ ، کنتراست ، تیرگی، روشنی، برش در عکس ها در حدی که اصالت عکس را تغییر ندهد،  قابل قبول است.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در دومین جشنواره هنری کارمندان دانشگاه هنر می توانند آثار خود را تا  تاریخ 30 خردادماه 97 ، به نشانی دبیرخانه خانه : تهران ، خیابان انقلاب اسلامی ، نرسیده به چهار راه ولیعصر (عج)  روبه روی پارک دانشجو ، کوچه شهید بالاور دست چب ، داخل بن بست ، ساختمان شماره (2) معاونت فرهنگی  اجتماعی ارسال کنند، همچنین شماره تلفن های 021 - 66176513  و 66477894 -012  آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان است.

گفتنی است ، تاریخ  و روز دقیق برگزاری  این جشنواره هنوز در مرحله تصمیم گیری می باشد ولی به احتمال قوی  این آیین پایانی،  تیرماه 97 برگزار می شود.  


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir