فرمولی برای پرفروش شدن کتاب‌
شنبه 6 مرداد 1397 بازدید: 679

 باقر رجبعلی - نویسنده و پژوهشگر ادبیات داستانی - از فرمولی برای پرفروش شدن کتاب‌ نوشته است.

او در یادداشتی که با عنوان «چرا بعضی کتاب‌ها پرفروش می‌شوند؟» در اختیار ایسنا گذاشته نوشته است: نمی‌دانم از فرمولی که بنگاه‌های معاملات مسکن یا نمایشگاه‌های فروش ماشین در درون خود دارند و آن را به طرزی غیرمحسوس اجرا می‌کنند اطلاع دارید یا نه؟ عین همان فرمول در بعضی از انتشاراتی‌ها هم رواج دارد و تنها مختص این روزگار و این‌جا هم نیست؛ در همه زمان‌ها و همه کشورها رواج دارد. شما اگر بخواهید ماشینی یا ملکی را بخرید، آن‌ها آن ماشین یا ملکی را برای فروش به شما پیشنهاد می‌کنند که مال خود و همکاران‌شان است. ممکن نیست ماشین یا ملکی را که من و شما و دیگر آدم‌های گذری در آن‌جا، به اصطلاح فایل کرده‌ایم، در اولویت فروش‌شان باشد، زیرا سود آن‌چنانی برایشان ندارد (از استثناها می‌گذریم). کسی می‌پرسد....

دامه مطلب در سایت مرجع


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir